Voi kukkaruukku mikä väsymys aamulla. Ja kylmää kun pohjoisnavalla. No taisi kostautua eilinen valvominen (uskokee tai älkää, mut tää plikka oli valveilla viel kahentoista maissa ja kaiken lisäksi vielä lenkillä). Verhoja en jaksanut alkaa silittää, mut siivosimpa melkein koko kämpän. Olin pirteä kuin peipponen.

Keksin eilen töissä alkaa kunnostamaan näitä myymälän viherkasveja, ne kun näyttää siltä et joku suohirviö ois oksentanu ne tänne nurkkiin. Samalla sit tietenkin ryöstin itselleni kasvinalkuja kotiin. Kämppä alkaakin muistuttamaan etäisesti viidakkoa. No mutta, kunnostus projekti jatkui tänään (asiakkaita kun on käynyt kokonaista yksi kipale viiden tunnin aikana) ja hain oikeen sahan et sain raahattua roskiin jättimäisen kuolleen jukkapalmun ja sutipuun. Empä oo ennen viherkasveja sahaillu :D

Kun täällä työrintamalla on näin vilkasta, oon hillunut koko päivän netissä etsimässä töitä. Miksei, oi miksei, siellä oo missään sellaista hommaa mulle, mikä ois aivan passeli. Sellainen et ois illat vapaat ja viikonloput, ei välttämättä asiakaspalvelua eikä tarvitse hirveen vastuullistakaan olla. Palkalla nyt ei oo niin väliä, mistä tahansa läävästä saa enemmän kun tän puljun pohjapalkka - provikkaa kun ei päälle sattuneesta syystä tule. Hitto mä saisin työttömänäkin enemmän rahaa, tai siis jäis enemmän omaan käyttöön kun ei tulis noita järkyttäviä työmatkoja...

Karppailu on sujunut tosi hyvin. Ainut mihin mä kaipaan jotain "korviketta" on olut. Pitäis saada saunakaljaa :/ Kai sitä pitää mennä bongaamaan jotain ylikuivaa omppusiideriä, kaukana se on kaljasta silti. Öh.

3,5 tuntia pitäis viel istuksia yksin tääl myymälässä. Nice. Not.

Mä muuten hokasin äsken et mä oon juonu tänään vasta 2 kuppia kahvia normaalin 6 sijaan. Outoa...